Nak daftar unifi? Ni langkah pertama yang korang kena buat


Assalamualaikum dan selamat datang! Terima kasih kerana sudi visit blog ni. Saya hargai sangat. Ok camni. Once anda dah terbaca posting ni, meaning saya assume anda dah ada nawaitu nak survey pasal unifi.

Untuk daftar unifi, perkara pertama yang anda kena buat adalah...PM saya. Klik sini ini link wasap


liputan unifi

Kenapa nak kena pm? Why?

Sebab saya merupakan Unifi Authorised Reseller yang berdaftar. Saya akan bantu untuk check unifi coverage di kawasan rumah atau office anda. Buat apa nak pasang tapi coverage takde bukan? So kat sini peranan saya.

Anda just perlu bagi alamat penuh. Nak senang, anda boleh snap je gambar bil elektrik atau bil air. If ada coverage, alhamdulillah. Kita akan diskas ke peringkat seterusnya. Saya akan advice anda berkenaan unifi plan yang sesuai.

Kalau unifi coverage takde, saya minta maaf awal-awal. Hehe Tapi takpe, tak tanya tak tahu kan? Bukan kena bayar pun check coverage unifi ni. Sama-sama tolong.

So kalau anda dah pasang niat nak usha pakej unifi untuk tahun 2020 ni, saya sedia membantu. Jumpa di wasap!

Amir Arshad
Unifi Authorised Reseller
Fulfll your internet needs!

Post a Comment

0 Comments